Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg under september 2012

Av Malin Nyborg - 28 september 2012 21:39

Hejsan,
Idag har jag och Minna varit och shoppat på Burlöv Center.
Vi handlade presenter och lite till oss själva men jag hittade två par skor som jag verkligen vill köpa och kommer att köpa om jag så ska behöva låna pengar ;)

Annars idag blir det ett glas vin och gurka med dipp. Imorgon får vi se vad dagen tar oss. För en gångs skull har vi inget planerat. Här kommer lite bilder från dagen ;)

Trevlig helg!
Puss & kram

Av Malin Nyborg - 28 september 2012 21:37

Hejsan,
Idag har jag och Minna varit och shoppat på Burlöv Center.
Vi handlade presenter och lite till oss själva men jag hittade två par skor som jag verkligen vill köpa och kommer att köpa om jag så ska behöva låna pengar ;)

Annars idag blir det ett glas vin och gurka med dipp. Imorgon får vi se vad dagen tar oss. För en gångs skull har vi inget planerat. Här kommer lite bilder från dagen ;)

Trevlig helg!
Puss & kram

Av Malin Nyborg - 27 september 2012 19:44

Hej alla glada!!

 

Idag fick jag träna äntligen och det va riktigt skönt, det ska jag försöka att göra nu framöver.

Det var ett väldigt fint gym och där e även grupp träning också.

Jag fick ju en genomgång med en personlig tränare som heter Angelica, hon va pigg och glad och väldigt duktig.

Efter genomgången så fick jag köra själv en runda sen när jag väl kommit igång så skulle hon gå igenom lite annan träning för mig. Så då vet man att hon verkligen engagerad i det man gör.

Jag hoppas verkligen att jag kommer fortsätta med detta.

Jag kan verkligen rekommendera detta gym. Performance Gym heter det om ni vill kolla läget.

 

här kommer en liten bild på mig efter träningen :))

 

 

 


Puss och Kram

Av Malin Nyborg - 26 september 2012 19:15

Hej igen!


Ja, jag och Minna gick till IKEA idag och det var perfekt väder.

Jag handlade lite hyllor, skålar till Minna och frys påsar osv, såmt man behöver med jämna mellanrum.

 

 

När vi skulle till ikea tog jag på mig tränings kläderna.

 

 

Lilla Minna var trött efter att ha varit på ikea så hon somnade på vägen hem så jag fick ta en liten extra prommenad påväg hem, men det var väldigt skönt väder så det gör inget.

Hon var jätte duktig helatiden när vi va på ikea.

Nu är min älskling hemma efter att han har simmat efter jobb och han fick laga maten idag ;)

Så nu ska vi äta sen e det natta lillen och kolla tv.

 

Imorgon e det träning för mig på gymmet med en personlig tränare så det ska bli väldigt intressant.

Jag skriver mer om det i morgon när jag varit där,

 

Puss och kram

Av Malin Nyborg - 26 september 2012 11:29

Ja, då e man halv kändis när man e med i tidningen. :D


Ni kan ju sjäv få se eller kolla i er egen Lokaldel men det måste vara Malmö delen.


 


Nu ska jag snart till IKEA med min dotter och handla lite som man behöver hem.

på tal om Minna så när jag åt frukost i morse så fick hon hålla ett av mina ägg och då gjorde hon sä här hela tiden.


Kolla Videon.


 
Så gulligt att hon myser med ägget :)

Ja, jah kommer skriva ett inlägg till sen om hur resten av dagen har gått.

Puss och kram


Av Malin Nyborg - 25 september 2012 17:54

Idag har jag och Minna varit och hälsat på våra sim kompisar.

Det var mycket trevligt, vi fick fika och det var mycket gott.

Det var roligt att se hur Minna va vid en bebis i ca samma ålder för det e inte samma sak som på simmet.

Här kommer lite bilder på våra söta små töser idag.

 


Det va mycket roligt och vi va även ute och gick en prommenad i Klagshamn vid sjön och gick in och kollade på fina hus och drömmde oss bort i framtiden, hur våra hus skulle se ut. Nästa gång ses vi på simmet och efter det kanske vi träffas över helgen och går ner till bron och tar med en flaska vin ;)

 

Tack för idag!

Minna e helt slut efter idag och sover gott.

 

Puss och Kram

Av Malin Nyborg - 24 september 2012 22:44

Hejsan, hoppas ni har haft en trevlig helg för det har jag haft.

 

Lördag, va vi på Shakespeare Pub med mina föräldrar och Rikkis föräldrar och åt väldigt god mat, jag åt mini ribs. Dom smälte i munen på mig.

Vi snackade lite om Thailand eftersom vi hade tänkt åka ditt några stycken nästa år.

Vi ska ju till mina föräldrars hus i Thailand.

 

Lite bilder på det här på huset.

 

Elefanten på bilden är Minnas som hon har fått av mormor och morfar. :D

 

 

Längtar efter att få åka ditt till värmen.

 

Efter vi varit där så skulle jag och Rikki och Minna sova hos mina föräldrar i Höllviken så vi åkte hem där och såg Körslaget och efter det Avatar. Väldigt mysigt hade vi det.

 

 

 

Söndag så var vi hos mina svärföräldrar och åt en jätte god middag som vanligt. Där va även Danne, Rikkis bror och hans tjej Emelie med. Det va väldigt trevligt. Sen var man helt slut efter den helgen.

 

Idag har jag jobbat för första gången på typ 7 månader, det va väldigt roligt att få komma tillbaka och träffa kunderna igen och få ändra sin vardag lite. Självklart så saknar man sin dotter men det va väldigt skönt också att komma bort.

Minna blev hämtad av sin farmor som passade henne tills pappa sluta jobba.

Direkt när man kom hem så va det mat och sen körde jag en 17 minuters träning ca 30 min efter maten.

Nu e jag helt slut och måste snart gå och lägga mig för i morgon ska jag och Minna hälsa på våra kompisar från simmet. Ska blir roligt att se hur dom går ihopa och om dom pratar med varandra.


Ja, mer info får ni i morgon.

Nu ska jag hoppa i sängen tänkte jag.

Godnatt!, Puss och Kram

Av Malin Nyborg - 21 september 2012 22:15

Idag blev det fredags mys hemma med Minna, jag kolla en film som heter Magic Mike.

Den handlar om manliga strippor, jag va bara tvungen att se den. Minna e ju inte så bra filmkompis för hon sover ju :D


 


mmmm... gott!!!


Jag hade även gurkstavar och paprika med dippa till. Jag fick ju mysa till det lite extra nu när Rikki inte e hemma.

Efter filmen så tränade jag 17 min träning som jag har på min mobil och nu sitter jag här och skriver till er.   

Jag försöker hålla igång kroppen så mycket jag kan så vi tränar ju varje dag om det inte hände något speciellt.


Jag kan ju berätta då att jag äntligen fått en bokad tid till gymmet nästa vecka så jag får gå igenom alla maskiner och hur jag ska träna och så vidare. Det ska bli riktigt roligt att äntligen komma igång på riktigt igen.

Jag ska även jobba en dag nästa vecka, det ska bli intressant att se hur mycket man kommer ihåg. Men det e alltid extra pengar.

Jag brukar ju inte blogga på helgerna så vi ses igen på Måndag eller Tisdag eftersom jag vet inte om jag kan Måndag.


Trevlig Helg!

Puss och Kram

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards