Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Malin Nyborg - 2 september 2012 15:16

      


Lady Gaga idag i Köpenhamn!!

Har längat så himla länge på detta och nu händer det.

Då kör vi om en halvtimme ungefär, jag kommer att lägga upp bilder idag eller i morgon på detta.

Vi ska försöka ha kul och hon kommer säkerligen att göra en bra show.


See Ya!!

Puss och Kram   


Av Malin Nyborg - 2 september 2012 14:38



 

4 port

2 zucchini
1 gul lök
500g kycklingfärs
1/2 dl tomatpuré
1burk soltorkade tomater
Salt och peppar
70g riven ost

Man sätter ugnen på 200 grader. Skör upp zucchinin i skivor. Skär löken i skivor och fräs den i smör. Tillsätt kycklingfärsen, de soltorkade tomaterna Och tomatpuré. Krydda med salt och peppar.

Varva färs och zucchiniskivor i en ugnfast form. Strö över riven ost och grädda i ugnen i 20 min.
Servera med grönsallad, olivolja och vinäger.


När vi gjorde den så tog vi soltorkade körsbärs tomater och vi tog lite hur vi kände för. Samma med riven ost, gillar man ost så ta mer.

Jag tyckte att denna var saftig och god och lätt att göra så jag ger den M M M M av 5 M som står för Malin :)

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards