Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Malin Nyborg - 5 september 2012 22:13

Idag badade jag med min dotter i badkaret och det va jätte mysigt, måste ju öva henne att få vatten över huvudet, för nästa gång vi ska på babysim så ska vi kanske dyka.  


Jag var även ute och gick en prommenad med Frida och Ting och Minna, det va jätte mysigt. Vi gick upp igenom Hyllie för att kolla hur långt dom kommit. Det blir nogg bra när det e klart.


 

Vägen vi prommenerade.


Sen efter det blev Minna hämtad av farmor som skulle passa henne lite eftersom vi skulle iväg och fixa lite.

När vi va klara kom vi hem till farmor och farfar och skulle hämta henne så va hon på topp humör och lekte med en stor citron.


   

Roligt hade hon.

 

Sen hem och kolla färdigt på Sherlock Holmes 2 eftersom Rikki somna igår när vi såg den, det roliga va att han somnade idag igen men jag väckte honom hela tiden   man måste få vara lite elak.

 

Imorgon ska stackars lilla Minna ta två sprutor igen i sina ben. en i varje ben. Så vi hoppas att hon mår bra efter det. Jag lägger upp nya recept i morgon. Jag hann inte det idag och nu e jag trött och ska gå och lägga mig,

 

Puss och Kram
och Sovgott

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards