Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin Nyborg - 31 augusti 2012 23:31

Jag glömde ju skriva det viktigaste.....


Vi ska se Lady Gaga i Köpenhamn på Söndag, det ska bli sjukt roligt.

Det är jag min älskade Sambo/Pojkvän, min syster och hennes flickvän.


Jag längtar såååå himla mycket....


Lady Gaga Here We Come!


   



Av Malin Nyborg - 31 augusti 2012 22:15

Ja, då va man nybliven bloggare :D

 

Jag hade då tänkt börja blogga lite om mina LCHF recept som jag gör och håller på att lära mig att laga sådan mat.

Jag tänkte även skriva lite om det händer något roligt på en fest eller om jag hittar på något annat roligt, tänkte även skriva lite om min familj och har ni några frågor eller vill hjälpa mig med bloggen eller med recept så uppskattar jag all hjälp :D

Jag hade tänkt försöka gå ner i vikt efter min graviditet för jag har ett par kilo jag skulle vilja bli av med, det e snart 5 månader sedan så jag ska försöka komma igång med lite träning.

Men jag fick ju göra akuttkejsarsnitt så jag har inte fått träna så hårt men nu vill jag försöka komma igång och se hur jag känner, så denna bloggen tänkte jag skulle bli mitt nya jag och min hjälp att pusha mig själv att klara detta.

Att sätta mål e det svåraste jag vet men det ska jag ta mig igenom tänkte jag.

Med er hjälp :P


Puss och Kram

 

Ps. hjälp mig gärna fixa upp min blogg med kategorier för jag vet inte vad jag ska ha för några ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards