Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg under april 2014

Av Malin Nyborg - 30 april 2014 09:58

Hejsan alla fina människor!

Idag blir det en lång och rolig dag. Ska försöka att ta mycket bilder och läggaut med jämna mellanrum.   


Jag och min dotter äter alltid den bästa frukosten om dagarna eller ska man säga det bästa tillbehöret.

Vi tar en Aloe Vera shot varje morgon till frukosten. Jag tar även kosttillskott så jag får i mig andra vitaminer i kroppen. Jag kan inte må bättre! Jo, det kan jag men jag mår mycket bättre och känner mig piggare än jag gjorde förr, jag känner att jag har lättare för att konsetntrera mig också. Jag känner att myckt med kroppen har förändrats på ett positivt sätt. :D


Så här kan en frukost se ut...

   


Efter frukost va det förskolan som gällde så Minna fick ha på sig sin fina nya solhatt idag. :D


   


Superglad liten tjej...

Ikväll bär det av till Höllvien och kolla på brasan och alla e välkomna till oss som inte har något specielt för sig. Vi ska mysa och äta gott bara. :D


Ha en fortsatt trevlig förmiddag!!   

Av Malin Nyborg - 29 april 2014 20:14

Vilken underbar dag det varit, hoppas det blir lika fint i morgon när vi ska kolla på valborgsbrasan.

Med tanke på detta vädret så fick vi akut handla solhat till Minna på POP en vit och på andra sidan rosa för man kan använda den på två håll. Vi köpte även ett par CROCS till henne i år igen i rosa och så fick hon en liten mimmi plopp på dom. Skönt nu när det e så varmt ute.


     


       


Minna fick klättra lite med pappa när vi va på Emporia också plus att vi tog en glass också.


Här kommer bilderna på mina Aloe Vera produkter jag har i mitt skåp i hallen, det är dom jag använder mest själv plus lite andra saker som sminket och shampo och balsamet också. Jag älskar Shampo och Balsamet mitt hår har mer fin glans än innan och känns allmänt bättre. Super bra!

varför inte prova något?? Vi har ju kundgaranti så om du provar produkterna och inte känner att det var något för dig så lämnar du bara tillbaka den och får pengarna tillbaka, inget konstigt.



       

Lite små suddiga men ska fixa till nya bilder snart och bättre uppsättning av dom.


Passa på och gå in och kolla på min Hemsida www.myaloevera.se/malinnyborg


Ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas att ni får super kul i morgon!!!

Av Malin Nyborg - 29 april 2014 14:16

Idag har jag varit på Sandys och lunchat, träffa en vän som jobbar där.
Men när jag fått min mat så kommer min söta kusin och hans pappa in... Sjukt roligt, så det blev en riktigt lyckad lunch.

Nu ligger jag på Ribban och solar innan jag ska hämta min lilla älskling på dagis.


Najs!! Ha en bra dag så länge! ???

Av Malin Nyborg - 28 april 2014 19:00

Hejsan!


Idag började dagen med att jag lämnade min älskade dotter på dagis och sen var det direkt och hämtade mina Visitkort som kommit. :D woho.. säg bara till om ni vill ha! E du intresserad av att höra mer om businessen så hör av dig, vi söker alltid medarbetare som är drivna. :D


Kolla in...

   

 

Sjukt stolt. När jag hämtat dom underbara korten så åkte jag till Emporia och gjorde ett litet inköp av shorts och ett par ballerina skor som jag bara älskar, synd bara att dom andra byxorna jag ville ha inte fanns kvar.


 


När jag hämtade min dotter på dagos så skulle vi till doktorn och kolla om hon har allergi för hon har haft lite problem med vissa saker som oroar oss så det va lika bra att ta och kolla det.

Hon var väldigt duktig och modig, att ta stick i fingret och att dom skulle fylla små rör. Hon började inte ens gråta, sjukt stolt mamma e jag    

Eftersom hon var så duktig lovade jag henne en glass och det fick hon. Det roliga va att efter allt var klart sa sjuksjöterskan att hon fick välja en leksak efter men hon tyckte mer om plåstret än att ta en leksak. haha sötnosen.

Sen har vi bara chillat lite på gården och gungat lite och myst lite.


         


ännu en skön och solig dag, glöm inte skydda er mot dom starka UVA och UVB strålarna.

E du intresserad av en SPF 30 som innehåller Aloe Vera så hör av er!

Fråga gärna om ni undrar över något för inga frågor är dumma :D


Ha en fortsatt trevlig kväll!!




Av Malin Nyborg - 28 april 2014 09:45

Hejsan alla mysiga människor!

Idag har vi verkligen fint väder igen, måste åka och handla ett par kortare byxor, inga som passar längre.


 


Idag läste jag på Aftonbladet att av 647 frukter så innehöll 87 %  bekämpningsmedel alltså en massa skit som vi får i oss som vi inte vill ha i oss, inte bra för kroppen.


Frukterna som testades i detta var banan, vindruvor, citrusfrukter, äpple och päron.

Försök att köpa mer ekologiskt för dig själv, dina barn eller din familj.

Det hjälper också oss att må bättre och att priserna på det ekologiska sjunker om fler handlar det.


Så ett tips, försök att handla lite mer ekoligiskt, behöver inte köpa allt men så mycket du kan.


Lycka till!!


 

Av Malin Nyborg - 27 april 2014 21:30



         

Bilder från Fredag då vi sov i Höllviken till Lördag... Passa på att ta lite god öl till familje mys.

 

   

Lördag kväll tog vi bussen ner till Ön och kollade på solnedgången och hade med oss lite gott.   

 

 

     

     

 

Idag, började vi dagen med att åka ner till Ribban och promenerade lite och gungade med Minna.

Tog en fika på kallbadhuset.

 

         

 

I eftermiddags fick Minna göra sin egna Nalle med Hailey för hin fick det i present av Hailey och hennes familj.

Dom hade super roligt ihopa och dom slutade aldrig kramas så glada dom var.

Efter det lyckade inköpet så åkte vi hem till Tobbe och Sandra och Hailey för att grilla gott och mysa.

 

 

 

Så jag tackar för en trevlig helg och hoppas att eran helg varit lika bra som min.

Godnatt!

 

Av Malin Nyborg - 24 april 2014 19:59

Aloe Bodu Toning Kit!


Plocka fram din varckraste form ! '

Aloe Body Toning Kit är ett komplett set för en hemmabehandling designad för att hjälpa din hud att bli fastare och spänstigare, och samtidigt minska uppkomsten av celluliter.

Bruksanvisning medföljer.


Skäm bort dig själv med en hemmabehandling som får dig i trim med en fastare och spänstigare hud och samtidigt minimera uppkomsten av celluliter.


 


Hör av dig om du e intresserad av att köpa det till någon eller till dig själv.

a en fortsatt bra kväll!

Av Malin Nyborg - 24 april 2014 09:30

Min Morgon ser ut så här!


 

Hur ser din morgon ut?! Kanske e dags att ändra din morgon rutin också...


Om du e mer intresserad så hör av dig eller gå in på min hemsida. www.myaloevera.se/malinnyborg


Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards