Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Malin Nyborg - 7 september 2012 12:09

Ja, då var det Fredag och vad ska jag göra då :D:D:D:D Jo, jag ska se Cabaret Moulin ikväll med Rikki, Madde, Nettan, Danne och Emelie. Det ska bli jätte trevligt och roligt. Vi köpte ju meny biljetter så vi ska äta där också, har fått höra att där e full proppat med folk när det är premierer.

Det är ju nypremier ikväll och första gången jag och Rikki, Danne och Emelie e där.

Madde och Nettan tror jag har varit varje gång nästan. Trogna gäster. HEHE   

Det är en gammal kompis till mig som är med och håller i showen, jag har glömt att berätta för er som inte vet så är det en dragshow. Jag känner även en av dansarna så det gör också att det ska bli extra roligt.

 

 

Cabaret Moulin

 

Medans vi är på Tangopalatset och har trevligt så är Minna hos mormor och morfar.

Man måste ju kunna unna sig lite när man är småbarns förälder. :D

 

Ja, då får ni svar i morgon om det varoligt eller inte :D

 

Puss och Kram och trevlig helg!!

 

 

Av Malin Nyborg - 7 september 2012 11:56

Igår börja dagen med att min dotter Minna blev 5 månader, sen skulle vi till bcv och ta en spruta i varje ben.

Det gick bra, hon grät men efter varje spruta så blåste vi bubblor och det funkade så att hon glömde smärtan.

Sen åkte vi hem och tog det lungt men lekte lite. Dom kan få feber av sprutan men hon mådde så bra så.

Förens senare på kvällen då fick hon feber så att hon brändes, stackaren :-(

 

 

 

Min syster kom senare till mig så kollade vi på Wanderlust, den e sjukt rolig tycker jag och detta va andra gången jag såg den. Den kan jag rekommendera till er.

 

 

Puss och Kram

 

 

 

Av Malin Nyborg - 7 september 2012 11:33

 


Ägg och Bacon med Körsbärstomater.

 


2 Ägg

4 Bacon

4 Körsbärstomater

salt och peppar

 

Börja med att steka baconen på hög värme så dom får lite färg på varje sida.

Sen lägger du dom på en pappers bit så den kan suga åt sig fettet.

Sen sänker du värmen på spisen och lägger du på båda äggen samtidigt, sen rör du runt äggen undertiden och smakar av med salt och peppar.

När det är klart lägger du allt på en talrik och lägger till 4 körsbärtomater.

Sen e det färdigt för att äta.

 

Den får M M M  av mig för det e gott. Men det tar lite tid att göra så ska man börja jobba tidigt så kanske man inte riktigt orkar att ställa sig att göra detta på morgonen.

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards