Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Malin Nyborg - 18 september 2012 22:36

Här kommer lite bilder på Minna med Rikkis bror och det var första gången han gjorde detta så det var ett nöje från oss och Danne.

 

                  

 

Här e bara några av dom som han tog och vi är väldigt nöjda med dessa bilder :D Tack Danne!!

Av Malin Nyborg - 18 september 2012 21:43

Hej igen! det har tagit lite tid sen jag skrev sist men jag ska berätta vad jag har hittat på osv.

 

Fredag, då tog jag och älskling bara lungt och mös med en bra film och lite gott ( gurkstavar med dippa )

 

Lördag, var jag på floating med min mamma. Det va en upplevelse men har man klaustrofobi ska man nogg inte göra det om det inte finns ljus när man gör det.

Det är ca 25% salt i Döda havet och där jag va och flött så var det 30% salt i vattnet så man behövde bara slappna av. Dom första 10 min var det musik och det va mysigt men sen var det knäpptyst i 40 min, det va läskigt i början men sen blev det bättre. Dom sista 10 min var det också musik. Jag kommer absolut att göra detta igen för första gången e ju allting nytt så nästa gång kommer jag att somna direkt tror jag :D 

Jag hade ju haft jätte ont i ryggen i två dagar och hade försökt göra allt för att det skulle försvinna och efter jag varit på floating så kom jag på efter ett bra tag att jag inte längre hade ont. Det kunde hjälpa som rehabilitering också, mycket bra.

 

 

 

Sen efter vi varit där var det direkt ner och göra sig i ordning inför kalaset till min moster som var mycket trevligt sen drog jag till puben med min kusin och hans polare från England. Mycket trevlig kväll...

 

 

 

Söndag, Då hade vi några vänner över Sophia och Choffe och såg film och hade det mysigt och snackade lite :D Man hinner inte träffasså ofta så man får klämma in alla dagar som går.

 

Måndag, var ju som vanligt babysim och vi hade med undervattens kamera så vi tog lite bilder och filmade, men Minna har inte riktigt lärt sig det ännu men hon e på G. Hon går framåt.

Men det var väligt kul för man märker skillnad från varje gång som går att hon blir duktigare.

 

Lite kort om mina dagar som har varit. jag har tagit bilder på många av mina rätter som jag gjort och jag ska försöka att lägga in dom så fort jag kan.

 

Puss och kram

 

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards