Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Malin Nyborg - 19 maj 2014 19:03

Att köpa något alldeles extra är alltid uppskattat, därför tycker jag att du ska gå in och kolla på min hemsida och kolla on om där e något alldeles extra till din mamma.


 


Testa i 90 dagar skulle hon inte vara nöjd så får du alla pengarna tillbaka. Det kvittar om du användt upp produkterna bara du lämnar tillbaka dom till mig så får du pengarna tillbaka.

Hos oss är alltid kunder nöjda!   


 


Hoppas ni har haft en bra Måndag, skönt att solen e tillbaka :D

Av Malin Nyborg - 19 maj 2014 13:37

Hejsan!


Det var längesen nu, Jag harhaft fullt upp med kalas hela helgen och föräldrarna kom hem från Thailand osv.

Men nu e jag tillbaka igen.

Idag började jag med att ta min morgon runda som jag brukar jogga men eftersom jag har lite problem med knä/höft så tar jag det lite lugnt tills jag varit hos sjukgymnasten.

Jag hoppas att det blir bra snart för jag tänkte springa lite lopp i sommar.

Mina nya mål är att anmäla mig till lopp och försöka springa hela, men som sagt då måste jag nogg få rätt på knä/höft först.


 


Fick det städat idag också och sen en riktigt god lunch.


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards