Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Malin Nyborg - 5 maj 2014 21:06

Hejsan!!

Jag är super glad för att jag har joggat hela rundan på Vårruset, den är bara 5 km men för mig e det väldigt mycket och första gången jag hållit ut så länge.

Jag hade min underbara vän Sandra vid min sida som pusha mig när knäet börja klyda men jag kämpade.

Sjukt roligt och detta kommer att en tradition och nästa år bär jag en ARG+ T-shirt där det stå mitt namn på.


Här kommer lite bilder...


 

       

       

         


Sjukt stolta över oss!!

Hoppas att ni andra som sprang e lika nöjda som oss.. alla va riktigt duktiga..

Stora kramar till er alla.

Nu e det daxatt mysa ner sig i sängen efter att sammanlagt hat sprungit 1 Mil.

Woho och Godnatt!!

Av Malin Nyborg - 5 maj 2014 10:28

Hej på er nu på förmiddagen! :D


 

Min löprunda i morse

 

Ja, då har man lämnat dottern på dagis och sen va det ut på morgon rundan och värma upp inför loppet ikväll.

Innan jag gick hemifrån så tog jag en Argi +, blandade den i ett glas med vatten och svepte den. Nu efter rundan och bloggandet e det dax för städning av hela lägenheten.


 


ARGI+


ARGI+ det är en super bra produkt, om du tar en skopa om dagen ger den dig dagsbehovet av vitaminer C, D, K, B6, B12, Folsyra och L-arginine.

Det är ett kosttillskott som har blivit en succé över hela världen .

L-arginine är en viktig aminosyra som alla som rör sig eller vill orka mer. ARGI+ verkar med en gång.

Bästa effekt har man om man dricker Aloe Vera regelbundet så att kroppen kan tillgodose allt som ARGI+ innehåller.
Själv började jag dricka Aloe Vera direkt när jag fick reda på vad den gör och direkt efter det började jag att jobba med det. Att få jobba med ett sådant företag e en chans jag tycker alla borde få. Lyssna och se om det e intresserar dig. Vid intresse hör du ju av dig till mig så ska jag förklara allt inom företget.


Som vanligt kommer jag in på en massa andra saker när jag skriver så, det e nogg dax att sluta skriva nu.

Ha en underbar dag så får vi se hur det går för mig ikväll på Vårruset.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards