Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Malin Nyborg - 4 maj 2014 21:58

Hejsan alla goa!


Idag har jag haft en mysig dag med hela familjen på morgonen och eftermiddagen var jag själv ute med in älskade dotter och cyklade runt på sin cykel i området vi bor i medans pappa var och kolla på fotboll. Vi skulle mata våra ankor vi hari vår mini sjö men dom var inte där så vi tog en runda i området istället. Till en lekpats och sen gick vi förbi bäcken och kastade pinnar.   



   

     

Roligt på lekplatsen, måste prova allt man kan.   





           



Vidare till bäcken som inte e så stor men rolig ändå. Kasta pinnar va roligt iallafall.



Imorgon ska jag och min älskade vän vara med i vårruset, jag har varit med innan men inte så seriöst så denna gången ska jag försöka jogga mig igenom hela. Första utmaningen detta året. Jag har ju inte sprungit så mycket den senaste veckan så vi får ta det som det kommer. Så länge jag gör mitt bästa och har kul.. Hoppas ni kommer och hejar på mig!! haha...


Här e min nr lapp jag fick!!


 


Ha det gött och ni andra tjejer som ska vara med.. Heja på er!!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards