Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Malin Nyborg - 7 maj 2014 10:42

Jag ÄLSKAR att kunna välja när jag vill jobba, hur mycket jag vill jobba och efter hur mycket jag jobbar, tjänar jag efter det. Det e inte mer rättvist än så. Just nu sitter jag och jobbar lite när det regnar så fint där ute.


 


Jag tycker verkligen att alla förtjänar att få den chansen, att jobba med Forever för det första och att få vara sin egen chef. Forever är ett seriöst Network Marketing företag och alla får lov att jobba med det.

Det är totalt riksfritt om man inte är rädd för att jobba.

Jag och alla andra i vårt team kommer att hjälpa dig helavägen tills du klarar av detta och kan bli självgående. Så du kommer aldrig att vara ensam. Även om du blir självgående så träffas vi fortfarande och går på alla festeroch utbildningar inom Forever.


Man får även personligutveckling på vägen. Det är något jag verkligen har känt av. Plus att man lär känna en massa nya vänner för livet och alla jobba för samma sak och har roligt på vägen.


Är du intresserad så hör av dig!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards