Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Malin Nyborg - 11 maj 2014 21:35

Hejsan alla sköna personer!!


Idag var vi på en utbildning i Helsingborg med några från vårt Forever Team.

Det handlade mycket om hälsan, vad man kan tänka på att förbättra den. För det första så e det bara du som kan förbättra den ingen annan.


Tex. Hur vi skapar ENERGI....

 

  • Syre (får man genom träning och andas, ta djupa andetag 6 gånger per gång om dagen.)
  • Vatten
  • Sömn  ( lägg bort mobilen i ett annat rum och vakna av en riktigt ringklocka)
  • NÄRING
  • Glad i sinet
  • Röresle

Basiskt -----> hälsosamt

Sur -----> Sjuk


Man ska försäka att äta så basiskt man kan för kroppen så man skapar en balans i PH-värdet.

Näring är det viktigaste man kan äta, så ätt näring!!!


Det var ett litet exempel på vad vi pratade om idag och vi pratad såklart också om våra älskade produkter. Man kan aldrig prata för mycket om dom för man lär sig något nytt varje gång.


       



Sen när jag kommit hem till Malmö igen hämtade jag äntligen mitt Forever Paket på Ica. Så Nu ska det köras ut produkter i veckan.


 


TADAAAAA!!!

 

 


Glöm inte höra av er om ni e intresserade eller gå in på min hemsida www.myaloevera.se/malinnyborg


Ha en fortsatt trevlig Söndag kväll, nu ska jag snart lägga mig efter en lång dag.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards