Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Malin Nyborg - 6 maj 2014 10:35

Månadens Produkt är Forever Ultra Shake.


 


En god Shake med högvärdigt sojaprotein och mineraler.

Maximalt med näring och minimalt med kalorier gör att den passar lika bra som måltidsersättning vid viktkontroll som till mellanmål, proteintillskott efter träningen eller när du helt enkelt är sugen på något gott.

Blandas med lättmjölk (eller vatten). Välj mellan två goda, naturliga smaker: Vanilj eller Choklad.


Forever Ultra kan ersätta upp till två måltider per dag, fungerar utmärkt som frukost, lunch, middag och/eller kvällsmål. Man kan också använda Ultran som mellanmål. En portion U*ltra innehåller endast ca 200 kcal, men det höga proteininnhållet gör att den ger bra mättnadskänsla.

Tack vare proteininnehållet orkar du träna samtidigt som du ersätter måltider med Ultra, och proteiner gör det dessutom lättare för dig att bibehålla din muskelmassa.


Jag brukar själv använda den efter träningen men jag blandar den med vatten och jag dricker choklad. Det är en smak sak, det många som gillar Vanlijen också.

Jag orkar oftast inte dricka upp hela för jag hinner bli mätt innan. Jag kan verkligen rekommendera Ultra.



Gå in på min hemsida och kolla in lite mer www.myaloevera.se/malinnyborg


Av Malin Nyborg - 6 maj 2014 10:12

Hej!!!!!


Ja, sprang ju en del i går och mitt knä har ju inte mått som den ska efter det, lite svullen runt knäet och små haltar lite pga svullnaden. Jag vet inte vad detta beror på men ont gör det emellanåt.

Någon som har en anning om vad det kan vara. Det gjorde ont runt hela knäet när jag sprang igår och då tog jag det väldigt lugnt.


Kommentera gärna om ni har några ideèr på vad det kan vara. om ni har några tips på hur jag få bort smärtan ???

Jag vet att man kan gå till läkaren eller sjukgymnastiken men vill höra lite åsikter först.   


Som sagt det e inte super svullet men någonting är det.


Blir en lugn dag fär mig idag, helt slut från igår.


 

Ha en underbar Tisdag på er!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards