Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Malin Nyborg - 21 april 2014 13:45

Hejsan!!


Hoppas ni har haft en lika intensiv och rolig Påsk som våran familj.

Mycket påskjakt efter ägg till vår lilla söta dotter. :D

Jag kommer lägga upp mycket bilder idag från påsken och sen lite mer om träningen och vad jag använder innan träningen som e riktigt bra. :D


       

     


 


som sagt en riktigt mysig Påsk :D



Lite mer om träningen, jag har inte riktigt hunnit med som jag vill men har hunnit ta en runda och kommer fortsätta nu efter påsk som vanligt igen.

För att jag ska känna mig riktigt duktig och känna att jag verkligen gör allt jag kan och lite till på min träning så använder jag något som heter ARGI+ och det innehåller aminosyran L-argnin samt en juice- och fruktextraktmix från frukter och bär, bland annat blåbär, hallon, vindruvor och granatäpple. Ger dig dessutom den dagliga dosen av vitaminerna C, D, B6, B12 och folsyra. Den är utvecklad till just dig som lever ett aktivt liv men jag känner många som använder det varje dag som tex när dom ska jobba eller ut och prommenera mm.


själv använder jag den innan träning eller undertiden för att jag orkar mer känns det som för den vidgar blodkärlen och ökar då blodflödet och det gör så att man orkar mer och inte känner sig lika trött. :D


Testa själv men för att det ska få bösta effekt e det bäst du använder Aloe Vera drycken som jag säljer först.


     


Ha en bra måndagkväll så ses vi i morgon för mer alvar om Forever och våra älskade produkter. :D

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards