Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Malin Nyborg - 22 april 2014 19:31

Idag var det upp tidigt på morgonen och lämna min älskling på dagis, sen ut på min jogging runda direkt efter och innan jag springer så tar jag min Aloe Vera shot och sen min ARGI+.

Idag tog jag bild på den innan och efter blandning, lite roligt att se hur det förändras.






   


Före                              Efter


Riktigt god är den också och rundan gick lite bättre idag än sist.

Det va ju super bra väder idag igen.


 


Efter träning, då var det jobba lite och läsa lite information så vi håller oss medvetna om hälsan och vad dom gör med vår mat osv. Det krävs mycket jobb för att lära sig för att sen kunna lära ut.


Eftersom jag har ett så grymt jobb så kunde jag pka och träffa en god vän till mig och fika på Emporias tak och sola i det underbara vädret, mycket att prata om speciellt Hälsa och Mat och hur mycket gifter det finnt idag. För att få bort så mycket man kan så dricker jag själv Aloe Vera och det gör min familj också och jag vill att alla so jag känner ska göra det för att få bort det vi kan ta bort. :D


Men efter mycket sol kom jag hem och tittade mig i speglen och självklart hade jag bränt mig..

   

Och det bästa jag kunde ta för det är ju Aloe Vera Gelly som är som om du tagit plantan och tryckt ner den direkt i flaskan och alla vet hur grym Aloe Veran är mot brännskador.. Som jag själv gjorde innan jag började jobba med detta så när man var i thailand så fick man alltid Aloe Vera på kroppen när man bränt sig i solen.


Så jag kan verkligen rekomendera denna i sommar för om man bräner sig lite från solen, jag använde den idag och det känns bättre, det bränner inte så mycket men e fortfarande lite röd men det kommer säkert att vara borta till i morgon. :D


Sen efter en sån underbar dag med allt jag älskar så fick jag ätit en god middag med min familj och ta mig ett glas Rosè efter maten i sista solen för idag. Skål och hoppas ni haft en lika underbar dag som jag.



   

Ses i morgon på nya äventyr!!

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards