Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Malin Nyborg - 14 april 2014 22:42

Idag efter jag haft en Business presentation hos min sponsor så skulle jag handla på Ica där jag bor och såg att dom fått in mycket eco produkter dom med.. Sjukt stolt över dom. Jag försöker köpa så mycket som möjligt av det.
Vad köper ni?
Köper ni eco?

Ända sedan jag började jobba med Forever så har jag varit på många utbildningar och föreläsningar om allt sånt här och tack vare det har jag börjat köpa mer ekologiskt fö nu vet jag varför jag gör det. För mig själv och min familj ska må bra och inte få i oss så mycket skit som dom sprutar på mm.

Av Malin Nyborg - 14 april 2014 10:34

SET FOR SUMMER!

Vacker, sommarfräsch hy! Set for Summer är en hudvänlig trio som tar hand om din hud före, under och efter en dag i solen. Med Forever Aloe Scrub,Aloe Suncreen SPF 30 och Aloe Vera Gelly Skrubbar, skyddar och lugnar du huden och just nu får du även en behändig Beach Bag utan extra kostnad!

 

 

 

I Set For Summer ingår:

 

  • Forever ALoe Scrub
  • Aloe Sunscreen SPF 30
  • Aloe Vera Gelly
  • En snygg praktisk Beach Bag

 

 

 

OBS! Finns bara så långt lagret räcker.

 

Vid intresse hör ni av er eller går in på min Hemsida www.myaloevera.se/malinnyborg . Klicka på Logga in, Ny kund, så kan ni se priserna också på produkterna.

 

Hoppas ni kikar in!

Ha en fortsatt trevlig Måndag   

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards