Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg under april 2014

Av Malin Nyborg - 13 april 2014 12:07

Igår, Lördag så var jag och kollade på Mats Pettersson en riktigt grym människa att lyssna på. Han berättade lite om hur man mår bra och hur man förändras genom att må bra i magen och vad magen kan påverka hur vi är som person.

Det e svårt att berätta om genom att skriva för det va så mycket att ta in och bra saker som man kan ta med resten av livet.

Jag rekommenderar att ni går in på hans hemsida och kollar vem han är och boka in honom till företag, provat person mm. Jag hade velat lyssna på honom fler gånger och vi ska försöka fixa det.

Han hemsida är www.matsvision.se
Där står lite om honom.

Efter en grym föreläsning så va det direkt till en födelsedags fest sär dom gjorde en baklänges middag så det var först efterrätt sen middag sen förrätt. Riktigt gott va det också. Mums.


Jag sov över hos mina föräldrar och nu sitter jag i solen och dricker kaffe och väntat på att min dotter ska komma hit. ?
Saknat henne sjukt mycket! Så det blir lite ute lek sen grillning sen hem till pappa! ??

Hoppas att ni har haft en lika roligt och intressant helg som jag.

Ha en fortsatt trevlig Söndag! ?


         


Av Malin Nyborg - 11 april 2014 19:21

Hej alla underbara människor, nu e det FREDAG!

 

idag har jag varit och handlat presenter och handlat mat jag ska ha med mig i morgon för då ska jag se Mats Pettersson.

Info om Mats Pettersson.

Han är utbildad inom näringlära & fysologi med inriktning på klinisk nutrition och näringsmedicin. Mats har även studerat KBT och psykologi och samband med kropp och knopp. Som idrottsman tävlade han i cykel och triathlon.

 

Mats har under det senaste 20 åren utvecklat en formel för hur företag och oganisationer kan skapa en effektivitet i världsklass. Mats har varit med och lagt upp strategier för framgångsrika lag i olika sammanhang, Tre kronor, Davis cup och skidlandslaget.

 

 

Mats Pettersson

 


Jag längtar tills vi åker ditt i morgon och får en unik utbildning av honom genom mitt jobb med Forever.

Det blir en lång dag för direkt efter det ska jag på fördelsedags fest.Woop Woop!!

 

Glöm inte titta in på min hemsida www.myaloevera.se/malinnyborg för att kolla in våra älskade produkter och för att se priser måste du trycka på logga in, skapa konto så kan du se priserna sen på produkterna.

 

Jag vill bara önska er en

 

 

 

Av Malin Nyborg - 10 april 2014 09:21

Varje Onsdag kväll brukar vi ha team möte (Forever) för att prata, ge varandra tips och planera våra mål och prata om dom. Det e den bästa dagen på veckan, mycket motivation får man.

Jag hoppas att jag kan klara mitt nya mål till nästa vecka och tills månaden e slut.   

Kan man ha ett roligare jobb, ett jobb där man träffar personer och pratar hälsa!   



 


Denna bild är värd att tänka på!

 

Ha en bra dag, snart e det fredag!    

Av Malin Nyborg - 9 april 2014 11:37

 
   

Hej allihopa!

Ja, då har jag försökt rita en ren tarm och en tarm full av slagg och plack.

Vi har nästan alla en oren tarm och det beror på felaktig kost, överkonsumtion av mat, dålig mat, stress, brist på rörelse och motion mm.

Vad våran Aloe Vera gör är att när vi dricker den så luckrar den upp i tarmen (det gula på bilden) som en tvål och tar bort slagg och plack (det bruna på bilden) och det tar mellan 1-4 månader.

Sen fortsätter man att dricka den för du vill ju fortsätta ha en ren tarm.

Har du en ren tarm så kan tarmluddet ta åt sig näringen i maten vi äter och vi skapar bättre bakterieflora i tarmen, magen börjar fungera bättre. Kroppen kommer mer i balans, mår magen bra mår kroppen bra!


Så snälla drick Aloe Vera och köp det från oss som säljer privat för allt som finns i butikerna e där inte så mycket Aloe Vera i och e inte 100% Naturliga ämnen i.


Hoppas att ni förstod min förklaring, gör mitt bästa. Gör ett bra val!

 


Om du är intresserad så gå in på min hemsida och beställ, bli kund så kan du se priser också.

www.myaloevera.se/malinnyborg


Hoppas ni får en trevlig Onsdag!   

Av Malin Nyborg - 8 april 2014 20:42

Hej!


Idag hade jag ett Business möte med en tjej som har 3 barn och pluggar heltid hemifrån och jobbar 50% och hon ville gå upp i tid till och med. Ensamstående mamma...

Henne ser jag upp till och hon vill börja jobba med detta också för här kan du välja hur mycket du vill jobba och var du vill jobba och när du vill jobba.

Du har ingen chef, utan du e din egen chef.

Men det som fångade mig in i detta också är att vi hjälper varandra ända tills man själv känner att man e trygg med att jobba vidare själv. :D Vi jobbar som hälso coachar kan man säga.

Men det som e så skönt e att man behöver ingen utbildning till att börja med det och det kostar inget att testa jobba med det men du får en stor chans att bli framgångsrik.  

Jag kan inte sitta här och skriva allt för det e svårt att förklara allt genom att skriva, ni kanske försår hälften av allt jag skriver eller så uppfattar ni det fel.

Men jag kommer att försöka förklara lite helatiden och om produkterna och hoppas att ni gillar det och e det några frågor så fråga gärna. :D det uppskattas

Jag ska även försöka att inte skrova för mycket för det kan bli tråkigt i längden. mycket bilder lite text.


ha en trevlig kväll!!

Av Malin Nyborg - 7 april 2014 12:41







Ja, det var ju ett tag sedan jag va inne sist på min Blogg men nu när jag har tid och chansen att börja igen så tänkte jag ge det ännu ett försök och se hur det funkar denna gången.

Denna gången har jag något jag verkligen kan dela med mig som jag älskar att göra.


Och månadens Produkt är Aloe Vera Dunken.

Jag kommer att skriva mer om företaget och om produkterna till er men jah vill börja med att dela med mig Månadens produkt först.


Gå gärna in på min hemsida för att kolla in lite mer produkter om ni inte kan hålla er från att veta.

här har ni adressen www.myaloevera.se/malinnyborg och skulle det inte funka så finns länker längre ner till vänster där det står Aloe Vera.


Glöm inte kika in!!   

   

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards