Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Malin Nyborg - 23 december 2012 00:11

Idag Har vi varit hos Rikkis föräldrar och firat Jul eftersom vi inte ska fira tillsammans på Julafton detta året.

Så vi var där och firade med Emelie och Danne och självklart Susanne och Micke.

Vi åt mycket god mat som vanligt och efterrätt.

Efter vi ätit så gjorde vi fina pepparkakor som en liten aktivitet och jag tyckte det var super roligt.

Det va ju första gången Minna firade julafton idag och hon fick jätte många fina klappar av farmor och farfar och farbror Danne och tant Emelie ;) jag menar faster Emelie. :D

Hon fick tex en röd fin bil och en röd häst som hon kan sitta på och leka och en massa andra fina saker.

Vi fick också fina julklappar, så dom tackar vi jätte mycket för :D


   




Imorgon ska vi till mina föräldrar och hugga ner en julgran hos min mormor och sen ska vi klä den.

Vi ska äta god mat och spela bingolotto också, vi hoppas att vi vinner en massa pengar nu, vi håller tummarna.

Bara en massa mys i några dagar, det älskar jag. <3


Jag tror inte jag kommer blogga imorgon för det blir en lång dag så vi kommer nogg kanske inte ses förenns efter jul firandet. Om vi inte gör det så GOD JUL!!! så ses vi sen igen.


Puss och Kram

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards