Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Malin Nyborg - 21 december 2012 21:43

Idag skulle jorden gå under men den har än så länge inte gjort det och det känns som om det inte kommer hända.
Idag har jag varit på jobb och hämtat nycklarna till när jag börjar jobba i januari :)
Sen åkte vi och hälsade på Rikki på jobb men en tårta han ville bjuda jobb på. Han har helt underbara arbetskamerater. Snälla och Goa ;)
Vi har även ätit julbord på IKEA idag med Sophia och Christoffer innan Sophia skulle jobba och jag och Rikki passa på att handla lite julklappar också.
Nu e vi hemma hos Christoffer och so. Spelar Xbox pch jag kollar Glee och dricker öl och Wiskey.
Minnas feber har hållt sig låg och hoppas att den e borta i morgon för då ska vi till Minnas farmor och farfar och fria jul.

Jag lägger även upp en bild på Julgodiset vi gjorde igår.

Puss och kram

Av Malin Nyborg - 21 december 2012 00:35

Ja, vi får se va som händer idag..
Jag har iallafall överlevt hittintills.
Nu om något annat.

Jag var ju hos Sophia och Christoffer idag, lika mysigt varje gång man e där.
Jag och Sophia åkte och handla mat och lite saker till julbak.
Vi lagade potatismos med fiskpinnar, sjukt längesen och gott.
Sedan bakade vi knäck och lite andra choklad saker som jag inte vet va det heter men jag fick med mig hem iallafall så jag kan ta bild på dem i morgon och lägga ut.
När jag var där fick Minna feber också för första gången i sitt liv, 8 månader tog det. Nu mår hon bättre iallafall. :)
Imorgon ska jag hämta jobb nycklar och sen ska vi äta julbord på IKEA när Rikki slutat med Sophia och Christoffer eftersom Rikki inte mådde så bra idag så får han träffa dom imorgon istället.

Puss och kram
God jul om vi inte ses innan.

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards