Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Malin Nyborg - 20 december 2012 15:44

Läget? Bra, hoppas jag.

Idag ska jag hem till Sophia och Christoffer och julmysa, äta gott och bara välkomna Julen.

Idag så har Minna lärt sig krypa ännu mera, jag ska lägga upp en video på när hon kryper lite sen eller imorgon om jag inte hinner idag. Snart klar med julklappsspelets klappar, det e alltid lika roligt och se vad man får.

Man vill så gärna handla julkklappar till alla men man har ju inte pengar till det tyvärr. Hade jag vunnit pengar så hade alla jag kännt fått en julklapp av mig.

 

Ja, då går Jorden kanske under i morgon så då blir det inga klappar alls men vi låtsas att det inte händerför då mår man bäst om det skulle hända något.

Ja, om ni vill får ni gärna diskutera jordens undergång med mig om ni vill, jag e nyfikna på vad ni tror och hur ni känner.

Jag känner mig lite rädd, ont i magen för man e liksom inte säker på det. Man vet ju aldrig lixom.

Så om vi inte ses igen så älskar jag er alla <3<3<3

 

Puss och Kram

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards