Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Malin Nyborg - 3 december 2012 23:41

Hej, hoppas ni har haften trevlig helg och 1:a Advent.


Mina dagar har varit späckade med massa saker.

Vi kan ju börja med att vi har köpt en begangnad bil som är betydligt större än våran gammla bil, det ska bli super skönt att ha platsen till det, det blev en Volvo v70, sen finns det 1000 olika men ni vet vad jag menar för Svensson bil :D


Annars i Fredags tog jag bara det lungt med Minna hemma för vi hade haft fullt upp hela veckan. Vi fick även sänka Minnas säng för hon har nämligen lärt sig att dra sig upp längst kanten. Hon försökte ta mina saker på sängbordet.


nere hos mina föräldrar och där fick vi en jätte fin tomte och Minna fick en tjock kofta som är super fin.Jag passa även på att tvätta när jag var där ;)

Senare så åkte vi hem till Älsklingen och städade så mycket vi orkade och sen satte vi oss ner och tog vars ett glas rött vin och njöt, jag köpte nämligen en jätte häftig flaska som jag så gärna ville testa och det var faktiskt väldigt gott också.


 


Lördagen, så tränade jag två pass på morgonen med Sandra och efter det så var det hem snabbt och gör sig i ordning för min föräldrar skulle komma och hämta mig och då var Minna hos sina farföräldrar och Rikki var och kolla bilar med grannen. När mina föräldrar kom och hämtade mig så åkte vi inom systemet för jag skulle handla lite vin till mig och Rikki. Jag handla ett rekommenderat vin och ett coolt vin. Man måste gå på mag känslan.

När jag kom hem till mamma och pappa så fick jag en jätte fin tomte som vi kunde ha nu till jul och Minna fick en jätte fin kofta som är lite tjockare så hon kan ha den ute. När jag var där så passade jag även på att tvätta ;) Sen när jag kom hem så hade Rikki köpt bilen så det va ju bra, och han och hans pappa hade satt upp alla hyllor och tavlor som skulle upp i lägenheten. Jag var väldigt tacksam och glad över att det var gjort när jag kom hem.

Efter vi ätit och Minna sov så tog vi oss en vinare och satte oss ner och kolla på Snow white and the Huntsman,Mycket bra film. Jag hade inte förväntat mig så mycket men jag tyckte den var riktigt bra.


 




Söndag, Ja då var det Första Advent, och jag hör Rikki säga OJ!, så sa jag - Vad?? Då sa Rikki - Du kommer snart att märka. Sen kollade jag ut och där var jätte mycket snö. Minnas första snö.

Vi skulle åka ner till Höllviken till julmarknaden men först skulle vi hem till min moster och dricka glögg innan och träffas där för att sen gå vidare ner till marknaden.

Men det var ju så att när vi kom ner till mina föräldrar var min pappa var ju tvungen att byta till vinterdäck innan vi skulle iväg och då passade vi på att åka pulka med Minna för första gången och det tyckte hon var riktigt roligt. Sen åkte vi till min moster och sengick vi ner till julmarknaden för att ta lotter men vi van ingen storvinst denna gången på Osten :D

Det blev rätt så sent där nere än vad vi trodde så vi fick köpa snabb mat påvägen hem.


 


Månadag, Idag gick jag till sjukgymnasten för att kolla min hand som jag har haft problem med i några år men inte gjort något åt.

Jag fick en skena till min handled som jag ska ha helatiden och jag fick reda på att en bit av min hand har nedsatt känsel för det e väl så att benet trycker på min nerv men jag e iallafall inte död :D det e jag j*vligt glad över :D

Sen när Rikki kom hem från jobb så städade vi färdigt lägenheten och sen julpyntade vi lägenheten och det blev såååååååå mysigt. Älskar den mys känslan.

Och idag såg vi en film som heter In Time den var också väldigt bra och kan rekommendera.

Jag har även beställt hår clips till mig och min moster som jag längtar efter att få testa.


 

Jag var bara tvungen att lägga upp denna.

Jag ska väl gå och lägga mig nu, God natt och sov gott!!


xoxo




Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards