Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Malin Nyborg - 4 december 2012 20:32

Hejsan,

Hela natten har varit jobbig till att börja med för Minna har varit jätte förkyld och det har varit sånt segt snor så hon hade det svårt att andas. Så mellan åt fick hon sova sittandes mot mig och Rikki fick sova i soffan för han skulle ju jobba idag.

Stackars tös, men vi har bara tagiot det lungt hela dagen och Minna har verkligen fått sovit om sig under dagen så inatt får vi se hur det går.

Sen när Rikki kom hem på eftermiddagen så åkte vi direkt till Rusta och handlade dusch och klädhängare till mig, så att jag inte ska slänga kläderna på golvet.:D hehehe

Sen åkte vi till IKEA och handla ljus och antihalkskydd tilol badkaret när vi badar med Minna.Vi handlade ävenj annat smått och gott också.

Nu ska vi laga mat och sen kanske se en film till det, jag älskar det de e så mysigt.

Sen middag....


Jag tänkte lägga upp en video på Minna från i morse när hon vinkar och hon lsutade inte efter jag slutat filma i heller. :) haha

 


 


xoxo

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards