Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Malin Nyborg - 8 oktober 2012 13:15

Hola!!!

 

Jag var och hälsade på mitt jobb förra veckan för en som ska bli mamma :D

Det är min vän Sara och det är hon som dtår till höger som ni kanske själv förstår. Hon väntar sin lilla flicka som kommer födas samma år som Minna så dom kommer säkert att bli kompisar tror jag :D

Det va jätte mysigt att hälsa på som vanligt, man känner sig som hemma där. Minna kunde som vanligt inte hålla sig från någon ;) Vi gav henne en liten gose kanin och en body till när hon kommer (lilla Alara) <3 vi längtar efter att få träffa henne sen. Och om ni undrar vem som är till vänster e det också min kära arbets kollega Eva-Lotta. <3

 


Senare på kvällen hade vi besök av Tobbe, Hailey och Sandra.

Det var väligt roligt för sysslingarna gillar att leka med varandra och Minna skulle helatiden kram-bitas, hehe.. sådan mor sådan dotter ;)

Dom kramades och pussades, Hailey e väldigt go för hon vill verkligen pussas helatiden.

Lilla charmtrollet <3

Det var verkligen en mysig dag, vi snackade även om när vi ska till Thailand nästa år i April hur roligt det kommer blir för oss och våra barn.

 


Jag kunde inte låta bli att lägga upp denna bilden på Minna, som sagt vi stödjer rosa bandet :D
 Det passa ju väldigt bra... <3

 


I lördags var vi hos min kusin Lidia på 20 års fest och det var mycket trevligt att få träffa alla igen och fira min vuxna kusin. <3 tyvärr har jag inga bilder från den dagen.


Igår var jag, Rikki, Minna, farfar och farmor i slottsparken och vandrade och fikade lite nu när hösten är kommen. Vi matade ankorna och det tyckte Minna var väldigt intressant, hon kunde inte sluta titta på dom.

Det var väligt mysigt att promenera där och tack för sällskapet Susanne och Micke :D

Rikki tyckte det va jätte roligt så han hoppade upp i luften ;) <3



 


Idag har Minna fått ett Diplom i simning, sitt första Diplom och nu var den kursen slut men vi ska fortsätta simma :D Sen när Rikki kommer hem så ska vi iväg och veckohandla. jippi... alltid lika roligt..


Tack för dessa trevliga dagar mina vänner.

Puss och Kram


Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards