Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Malin Nyborg - 3 oktober 2012 18:45

Hejsan svejsan pilla dej i nejsan.


Idag har det verkligen varit ett mysigt höst väder så jag och "Minus" har varit på lekplatsen på gården idag och varit ute och promenerat. Vi har även varit inne och tittat på Hannah Montana. Ja, jag tycker det e roligt :D

Det började även regna när vi skulle gå hem men det bara dugga sån tur va.


 


När vi kom hem så åt jag min lunch som innehöll Keso, körsbärstomater, avokado och gurka med lite salladskrydda på. Det kan jag rekommendera, det var väldigt gott. Sen ville jag bara lägga till att jag och Rikki handlade ju i Måndags och då köpte vi rosabandet påsar så vi stödjer kampen mot bröstcancer. Mina tankar går till er som har det och har haft det. Man blir nogg väldigt stark som person att gå igenom något sådant och alla nära och kära också.

Jag vill också tillägga att jag varje år stöttar Rosa Bandet. Ska köpa ett Rosa band nästa gång jag ser ett. <3<3<3<3



 


 

STÖD ROSA BANDET!!!

Gå och handla ett band, det handlar inte om mycket pengar men det betyder mycket för forskarna.

 

Puss och Kram

Av Malin Nyborg - 3 oktober 2012 16:58

Jag har gjort Zucchinigratängen igen och nu har jag tagit lite bilder från början, jag tänkte inte skriva reseptet igen för det finns redan här så jag lägger bara upp bilder på när jag gjort det som lite exempel.


Jag har skrivit numer på hur jag har börjat och vilket som är sist. Hoppas det blir roligt att kolla på.


   


Jag gjorde dubbel sats av maten men jag tog ändå en förstor form och jag tyckte det skulle vara mer kycklingfärs också, annars va den lika god som förra gången.


Lycka till!!

Av Malin Nyborg - 3 oktober 2012 00:16

Hola!!

Igår va vi och vecko handlade och Minna fick sitta i vagnen för första gången och det va roligare än att åka den vanliga vagnen som vi hade med. :-/ Jag la upp några bilder på det. :))

Idag var jag och klippte mig hos Emma på Salong Bijou i Malmö.
Vill bara tacka dig Emma för mitt fina hår och trevligt sällskap. Vi får ta den där fikan på Ilva nån gång. Lika roligt att träffas varje gång.
Annars idag så såg jag och Rikki på True Blood Season 5. Vi börja se det igår men man vill ju bars fortsätta se fler men man måste ju sova :-/
Så nu ligger jag i sängen och bloggar innan jag somnar.

Godnatt på er och sovgott
Puss & kram

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards