Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Malin Nyborg - 1 oktober 2012 16:19

Då va det Måndag igen... :D

Men innan jag skriver något annat så är det min underbara kusins födelsedag idag och hon fyller hela 20 år och jag vill bara säga till henne, Grattis Cuz!! hoppas denna dag blir minnes värld <3 Du e bäst Lidi!!

 

 

Från sommaren 2012 <3

 

I dag var jag Minna och farmor på babysim, farmor fotograferade och jag och Minna lekte i vattnet.

Hon åkte på mina axlar och hade en ring runt sig osv, vi sjäng även visor.

Det e väldigt roligt och vi fick träffa favoriterna Sara och Evelina igen :)

Innan vi gick i vattnet så provade vi en baddräkt som Minna fått av mormor och morfar.

Så här såg hon ut.

 

 

Över söt va hon i den. ;)

 


Efter att vi varit och simmat åkte vi ner till Höllviken och träffade mormor och moster på jobb. Det e alltid lika roligt att träffa alla på den arbetsplatsen.

När moster Madde hade slutat så gick vi en prommenad längs med stranden och satte oss lite och snacka och tittade på havet.

Det va väldigt mysigt för det va rätt varmt. Sen gick vi till Nama och tog en kopp kaffe.

Sen åkte vi hem och då va Minna helt slut efter hela dagen.

 

 


Moster Madde :D

 

Tack för idag allihoppa och när bilderna på Minna från badet dycker upp så lovar jag att lägga upp en bild.

Nu ska vi snart iväg och storhandla på Ica Maxi...

 

Puss och kram

 

 

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards