Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg under november 2012

Av Malin Nyborg - 13 november 2012 16:37

Nu har jag varit på Emporia with my sweet cuz och hennes två mycket trevliga kompisar från universitetet . :)
Vi käkade på Vapiano, mycket god pasta. Nu är jag påväg hem med min trötta dotter som somna direkt när jag kom ut. Nu e det hem och laga mat till älskling och mig själv. Ett nytt recept, det ska bli spännande.

Puss och kram

Av Malin Nyborg - 13 november 2012 12:17

Jag gick ut på min balkong och skulle vattna och då såg jag mitt fina underverk. En riktigt höst klick i det dystra vädret. :)

Av Malin Nyborg - 13 november 2012 00:23

Idag hade jag ju min extrema träningsverk, men idag va det ju bodypump. Så jag fick testa det och det var riktigt jobb speciellt när man fortfarande har träningsverk. :)
Men nu har man en ledig dag och sen e det träning igen på onsdag :) jag tror det vs bodypump det med. :)
Jag säger bara Thailand 2013... Here i come!! Hoppas jag på...

Imorgon e det tvätta och städa om det går :) hehe kommer säkerligen art vara ännu svårare i morgon med träningsverken.

Nä nu ska jag lägga mig så Godnatt på er.

Puss och kram

Av Malin Nyborg - 12 november 2012 13:07

Hejsan,


Igår var jag och Sandra och tränade, första gången på några år för mig.

Vi var på nåt som kallas Box, när vi kom så gick vi in i salen och det första hon säger är att vi ska gå ut på löpbanden och starta där.

Som sagt jag har inte tränat på jätte länge och vi ska börja med kondition i 20 min.

Vi skulle springa i uppförsbacke i 20 min.... Jag gick på och av helatiden MEN jag klarade 20 min ich det längta jag pausade va kanske max 20 sek. fy fan....

Hon som höll i det va som hon Jillian i biggest loser, det va rätt tufft.

Direkt efter det så skulle vi ta 1kg i varje hand och stå och boxas mot speglen i 2 min sen efter det så slogs vi mot varandra. och det va ingen paus på hela den timmen som kändes som 2 timmar. Jag fick inte ens hämta vatten utam jag fick hennes flaska.. :D


Fick reda på efter träningen att hon frågat i receptionen om hon fick låna löpbanden i 20 min, då hade hon in receptionen sagt, gör det för det e 2 nya med denna gången... hahah där fick vi första gången vi va med.

Dom andra som var med sa efter träningen att det var det hårdaste passet om gjort.

Så jag e stolt över mig och Sandra att vi klarade oss igenom detta...


Idag e det en ny dag och en träningsvärksdag och det firar vi med lite bodycombat ikväll.. :D

det gör till och med ont när jag nyser. hahah


Ja, nu äntligen har jag börjat och hoppas det håller i sig.

Puss och Kram


Av Malin Nyborg - 9 november 2012 11:35

Jag sitter och tittar på Glee och tyckte det rörde sig på balkongen, jag tittar ut och ser en fågel... Jag hatar sånt.. Ett eget fågelbo, jävligt stort för en liten en. Vad ska man göra??

Av Malin Nyborg - 7 november 2012 15:38

Jag har kommit på en ny sak, att jag inte kommer skriva bara om mat och vad jag gjort under helgen utan jag kommer göra så nu att jag kommer blogga lite mera från min mobil och då kommer det inte bli så organiserat med bilder utan dom får komma längst ner och det e inte säkert att det kommer på Facebook för det funkar inte alltid genom mobilen. Men jag tänkte att jag lägger upp och skriver lite när det händer något kul eller om jag gjort något roligt. Det som jag känner för kommer att komma upp på min blogg nu mera och vill ni veta något mer och har frågor så skriv gärna så svarar jag i min blogg ? tack för ert tålamod.

Idag lägger jag upp denna bilden på Minna för vi var ute innan och gunga sen tog en prommenad. :)

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards