Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Malin Nyborg - 28 november 2012 22:38

Hej,

 

Idag har varit en mycket rolig dag, vi har lekt med Cicci och Bella. Vi åkte först till Jägersro Center och kolla lite i affärer och testade en jätte fin mössa på Minna, sen handlade vi tillbehör till Lussebullar för Cicci kom på den iden att vi kunde baka lussebullar. :D

Efter det åkte vi hem till Cicci och fick träffa Bella hennes hund som är så himla söt. Minna tyckte det var jätte roligt men samtidigt så var hon lite rädd ibland också. Sen började vi med lussebullarna för att dom skulle stå och jäsa i ca 40 min innan vi kunde forma dom, så medans dom stod och jäste så bjöd Cicci på en jätte god lunch. Hon e så himla gooo hon ;)

Sen var det på baket och vi gjorde rätt många och fina blev dom som ni kan se på bilden nedan.

Vi hade det super trevligt och busa med både Minna och Bella medans vi väntade på bullarna när dom skulle bli klara i ugnen.

Sen skulle jag hem och byta om till tränings kläder för det var bodypump idag, jag tog lite tyngre vikter idag och kände att jag orkade mer också på passet. Det känns bra när man känner förändringar.

När jag kom hem hade min älskling lagat en jätte god middag och jag blev väldigt glad över det.

Sen stack vi ner till grannarna och hälsade på en stund för Rikki skulle diskutera bilar med fredde så jag och Minna och Sandra hade det roligt istället.

När vi kom hem sen var Minna helt slut efter dagen och hon fick sin välling och hon somna samtidigt som hon åt det har aldrig hänt, det betyder att hon va jätte trött.

 

 

Ps.Jag glömde ju säga att smärtan i min hand e borta nu, eller den gör inte lika ont så det känns bra. Men jag ska ändå kolla upp det på Måndag eftersom det kommer och går helatiden,

 

Nu tror jag att jag inte glömt något så i morgon e det nya äventyr.

 

 

   

Super trött bebis

 

 

 

xoxo   

 

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards