Hälsa & Aloe Vera

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Malin Nyborg - 17 november 2012 19:13

Nu är man äntligen hemma, Rikki har varit och kollat på bil medans jag och Minna varit hos mormor. :) fick ett glas vin där borta och en liten söt flaska med mig hem ;) så himla snällt mamma. Tack! Jag älskar dig!

Imorgon ska man på gåsamiddag och Minna ska vara hos mormor och morfar då för gammel farfar har fått bältros. Men det ska bli riktigt gott :) längtar redan....

Puss och kram
Ps. Hoppas att ni fått en lika bra helg som jag.

Av Malin Nyborg - 17 november 2012 12:26

Ja, nu har äntligen träningsvärken gått över och då startar vi det med ett pass bodypump :)
Men jag e ledig i morgon och sen måndag e det på det igen...
Jag har bokat upp en massa olika pass hela vecka som jag ska testa på, tex zumba, bodybalance och självklart bodypump och kanske box.
Sjukt jobbigt idag med, att göra knä böj e inte min starka sida och inte iheller armövningar. Men man kan ju få snygg rumpa av knäböj så vi håller oss till det. :)
Hade jag inte haft Sandra där så hade detta aldrig hänt, så jag har henne att tacka för att få mig att gå och träna.
Tack Sandra!

Nu efter träningen blir det ett varmt bad. :D yes!!

Idag ska Rikki kolla på bil till oss med en av hans vänner. Då åker jag till mina föräldrar och träffar dom och syrran kanske. :)

Puss och kram!

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards