Hälsa & Aloe Vera

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Dag 5 :(

Av Malin Nyborg - 6 januari 2013 01:27

Hej!
Jag har tyvärr inte skrivit något på grund av att jag blev sjuk igen och denna gången blev jag sängliggandes halva dagen. Och idag kände jag mig bättre så jag kände att jag kan jobba imorgon men nu känns det värre igen men jag får jobba ändå för jag behöver pengarna mm.
Jag e förkyld och kallsvettas hela tiden när jag anstränger mig och min hosta har blivit värre och jag hör dåligt på örat också. ( som jag klagar ) så blir det när man e sjuk för 4:e gången.

Ja och jag kan ju inte träna nu när jag e sjuk igen men jag kan hålla mig till kosten iallafall. ? Än så länge har jag inte ätit eller druckit något med socker i. Jag ska bli av med det suget tänkte jag. Det e jobbigt när andra äter gott runt om mig än så länge och att jag måste ha med mig mat överallt för att jag inte ska slänga i mig något som jag inte ska ha.
Mm det tar tid att lära sig men det börjat komma igång nu.

Idag sover även Minna borta idag hos sin farmor och farfar. Jag Saknar henne väldigt mycket. ?

Jag hoppas att jag blir frisk till nästa vecka så jag kan börja träna igen.

Jag meddelar vidare hur det går och hur jag mår. Lite då och då.

Det va inte mycket positivt i detta inlägget, det e inte likt mig så jag får väl säga att Minna här börjat resa sig mot stolar, tv bänk och soffa nu. Jag lägger in några bilder på henne tänkte jag. Så det blir lite positivt iallafall ?

Hoppas ni får har haft en trevlig helg iallafall.
Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nyborg - 20 maj 2014 21:38


Idag var jag ute och joggade försiktigt och det gick snabbare idag men det var också mycket varmare, svårt att veta innan man börjar springa. Som sagt det gick bättre än väntat.       Sen har jag som vanligt yrat runt överallt.. Solat lite...

Av Malin Nyborg - 19 maj 2014 19:03

Att köpa något alldeles extra är alltid uppskattat, därför tycker jag att du ska gå in och kolla på min hemsida och kolla on om där e något alldeles extra till din mamma.       Testa i 90 dagar skulle hon inte vara nöjd så får du alla pengar...

Av Malin Nyborg - 19 maj 2014 13:37

Hejsan!   Det var längesen nu, Jag harhaft fullt upp med kalas hela helgen och föräldrarna kom hem från Thailand osv. Men nu e jag tillbaka igen. Idag började jag med att ta min morgon runda som jag brukar jogga men eftersom jag har lite pro...

Av Malin Nyborg - 16 maj 2014 21:09

Ja jag glömde visa min fina sol bränna...    jag tog solkräm på armar och ben men glömde huvud och bröst...     Resultat...           ...

Av Malin Nyborg - 16 maj 2014 20:38

Hej kära vänner! Äntligen e mina föräldrar hemma från Thailand.. Dom har varit i sitt hus i Thailand i 1 månad och saknaden har varit stor. Äntligen fick Minna träffa mormor och morfar igen och inte från datan (Skype). Självklart har jag också saknar...

Presentation


Malin e jag, 26år och e sambo med Rikki min pojkvän.
Vi har ett barn tillsammans som heter Minna och föddes 2012. Just nu jobbar jag med ett företag som heter Forever. Det innebär hälsa, Aloe Vera och Eco.
Det hetaste på marknaden just nu och hetare bli

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards